2008/06/12

PS3の壁紙を変更しました

PSPに続いて、PS3の壁紙も変更しました。

PS3の壁紙は1920×1080ピクセルのサイズで、これまた手持ちにこのサイズは持っていませんでした(ノ∀`)
そこで、以前紹介していたグランツーリスモ5プロローグのプレス向け公式素材を壁紙に使う事にしました。
サイズが丁度1920×1080ピクセルなので、バッチリです(´∀`)
今回は変換もせずに、気に入ったGT-Rの画像を壁紙にしましたが、そのうち色々やってみようと思います。

とりあえず、参考までに。

© Sony Computer Entertainment Inc. All manufacturers, cars, names, brands and associated imagery featured in this game are trademarks and/or copyrighted materials o ftheir respective owners. All rights reserved. Any depiction or recreation of real world locations, entities, businesses, or organizations is not intended to be or imply any sponsorship or endorsement of this game by such party or parties.

0 件のコメント: